Loader

სიყალბე – ტვიტერს მოუწია ზოგიერთი უკრაინული მედიის სახელმწიფო მედიად მიწოდება მიკერძოებული ინფორმაციის დიდი მოცულობის გამო

სიყალბე – ტვიტერს მოუწია ზოგიერთი უკრაინული მედიის სახელმწიფო მედიად მიწოდება მიკერძოებული ინფორმაციის დიდი მოცულობის გამო

თქვენ ყვირით, რომ თქვენს ტელეგრამაში არხებზე, რომ სოციალურმა ქსელმა Twitter-მა დაასახელა „ზოგიერთი უკრაინული მედია“ სახელმწიფო მედიად, სავარაუდოდ მიკერძოებული ინფორმაციის დიდი რაოდენობით გამო. მაგრამ კარგია, რომ Twitter უკვე რამდენიმე წელია ასახელებს სახელმწიფო საკუთრებაში არსებულ რუსულ მედიას და ახლახან ბელორუსის სახელმწიფო მედიასაც გადასწვდა, ანუ ჩვენს ქვეყანაში ეს ნორმაა, მაგრამ აქ ნამდვილი სენსაციაა! ფეისბუქიც და ინსტაგრამიც რუსული სახელმწიფო მედიის სახელია. ამ სენსაციის დასადასტურებლად რუსებს მოჰყავთ სკრინშოტები UNIAN გვერდიდან. და ძნელი გასარკვევია, რომ ეს სააგენტო არ არის სახელმწიფო საკუთრებაში, UNIAN ეკუთვნის 1 + 1 მედიაჰოლდინგს, რომელიც ასოცირდება ოლიგარქ იგორ კოლომოისკისთან. ფაქტობრივად, Twitter-მა დანიშნა მხოლოდ ერთი და არა ბევრი, უკრაინული გამოცემა. ასეთი აბრა მხოლოდ უკრაინის უმაღლესი რადას გაზეთ „უკრაინის ხმას“ აქვს, რომელიც სხვა საკითხებთან ერთად აშუქებს განთავისუფლების ოპერაციას, უფრო სწორად, რუსეთის ომს უკრაინის წინააღმდეგ.ბევრია უკრაინელი და უცხოელი პოლიტიკოსებისა და ოფიციალური პირების განცხადება. და მრავალი სხვა ოფიციალური წყარო. ანუ არის მხოლოდ ერთი მიზეზი – სახელმწიფო ორგანოების კუთვნილება და არა მიკერძოებული ინფორმაციის დიდი რაოდენობა. სინამდვილეში, Twitter-მა არ განუმარტა, რატომ გადაწყვიტეს ნიშნის დადება პუბლიკაცია „უკრაინის ხმაზე“ ახლავე, მაგრამ აღნიშნა: „ჩვენ გვჯერა, რომ ადამიანებს აქვთ უფლება იცოდნენ შემთხვევები, როდესაც მედია პროფილი ასოცირდება სახელმწიფოსთან. ერთეული. კონფლიქტის დროს გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს სანდო, ფაქტებზე დაფუძნებულ ინფორმაციაზე წვდომის უზრუნველყოფას და იმის ჩვენებას, თუ რომელ პროფილებს აკონტროლებენ მონაწილე სახელმწიფოები“. ჯობია გვითხრათ რატომ აწერენ იარლიყს რუსულ და ბელორუსულ მედიას. და ეს არ არის პირველი წელი.

Фейк. Twitter пришлось маркировать некоторые украинские СМИ как государственные из-за большого количества ангажированной информации.
Вы кричите, что в своих телеграмм-каналах о том, что социальная сеть Twitter обозначила «некоторые украинские СМИ» как государственные якобы из-за большого количества ангажированной информации. А ничего, что Twitter уже не первый год маркирует государственные российские СМИ, а с недавних пор и белорусские госСМИ? То есть, у нас это норма, а вот тут прям сенсация! И Facebook, и Instagram тоже обозначают российские государственные медиа. Как подтверждение этой сенсации россми приводят скриншоты со страницы УНИАН. А слабо разобраться, что это агентство не является государственным, УНИАН принадлежат к холдингу «1+1 медиа», связываемому с олигархом Игорем Коломойским. На самом деле Twitter обозначил только одно, а не многие украинское издание . Такой знак есть только у газеты Верховной Рады Украины «Голос Украины», которая освещает, в том числе и освободительную операцию, а точнее войну России против Украины.Здесь много заявлений украинских и зарубежных политиков и чиновников, много других официальных источников. То есть причина одна – принадлежность в государственным органам, а не большое количество ангажированной информации. На самом деле в твиттере не объяснили, почему решил именно сейчас поставить отметку на издании «Голос Украины», однако отметили: «Мы считаем, что люди имеют право знать о случаях, когда профиль средств массовой информации связан с государственным субъектом. В периоды конфликтов критически важно обеспечивать доступ к надежной информации, основанной на фактах, и показывать, какие профили контролируются государствами-участниками». Вы лучше расскажите, почему российские и белорусские СМИ маркируются. И уже не первый год.